Lódz, Polen

Afstrepen

19 juni 2016 - Lódz, Polen

Cathedral of St. Peter and St. PaulJaa, ik kan nog een plaats van mijn verlanglijstje afstrepen. Gisteren, zaterdag dus, ben ik samen met Mila in de bus gestapt naar Poznań. De weersvoorspellingen waren niet zo goed, maar wij hebben geen druppel regen gezien. De stad is echt heel kleurrijk en buiten het oude centrum is het ook erg mooi. In het “Malta meer” waren professionele roeiers, vanuit verschillende landen, aan het trainen. Na een hele ronde door Poznań gelopen te hebben zijn we nog even in de zon gaan liggen in het park. En toen.. schrik.. haast.. want de trein zou over 25 minuten vertrekken en we moesten nog eten! Maar het is allemaal goed gekomen natuurlijk.

EPS Promotion poster team ProFit

En ook qua school kan er worden afgestreept. Alle vakken zijn klaar! En ook voor mensen die het leuk vinden om te zien wat ik nog heb gedaan, onder andere de posters voor mijn schoolopdrachten zijn ook te vinden tussen mijn foto’s in het album School Pics. Vorige week postte ik een link naar onze applicatie, nu is ie toch echt af! Ja er zijn nog een heleboel verbetering mogelijk maar daar is geen tijd meer voor. Maar de basis staat en we zijn er allemaal trots op! En onze supervisors zijn ons aan het pushen om dit project daadwerkelijk te gaan realiseren en er een serieuze business van te gaan maken. Eeuhm.. nee bedankt. Maar hierbij dus een nieuwe link voor degene die het leuk vinden om eens te kijken naar de uiteindelijke versie: https://projects.invisionapp.com/share/EG7HM3W5W#/screens/167186362_Login

En papa, fijne Vaderdag vandaag! Die is vast lekker rustig zonder mij. Ik ga nu zo lekker nog even van het prachtige, benauwede, weer genieten in het park! Tot volgende week, hopelijk kan ik dan foto’s laten zien van Toruń.

1. Wim:
    19 juni 2016
    Mooi verhaal Sanne.
    Vaderdag is goed gekomen met al het lekkers van jullie.
  2. Ina:
    19 juni 2016
    Hey Sanne,

Mooi geschreven weer!
    Veel succes nog met de laatste loodjes.

Groetjes Ina
  3. Gerry Bronsvoort:
    22 juni 2016
    Hallo Sanne.
    Een van de laatste mooie verhalen uit Polen.
    Nu de dagen aftellen dat je weer naar Dijkerhoek komt.
    Veel succes met de laatste loodjes en tot gauw.
    Liefs Gerry.