Lódz, Polen

Wat gaat de tijd snel!

3 april 2016 - Lódz, Polen

Uitzicht over de rivierPasen doorbrengen in Praag, goed idee! Helaas waren wij niet de enige die bedacht hadden om naar Praag af te reizen. Ik was samen met Aude, Agathe, Freia, Ute, Mila en een heleboel Duitsers en Nederlanders in deze stad te vinden. Maar wat is Praag een prachtige stad. Er is erg veel te zien, en de oude stad is erg groot. Ik heb het grote kasteel en de Karelsbrug, maar ook een groot park en nog veel meer mooie plekken bezocht. De grootste club van Oost Europa was een minder groot succes, gezien de vijf verdiepingen en twee trappen per verdieping. Elkaar terug vinden was dus een behoorlijke klus.. ach ja. Oh maar vergeet de heerlijke kaneelrollen niet! Vooral met ijs.

Ondertussen zit de eerste maand er ook al weer op! Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel, hoewel dat soms van mij wel iets sneller mag gaan. Eén van de tips die wij mee kregen voor vertrek, “be prepared for frustration”, blijkt een handige tip te zijn. Mijn geduld wordt op de proef gesteld op verschillende manieren. Als je op Erasmus bent, is het blijkbaar verboden om een vriend te hebben, verplicht om wiet te roken en altijd dronken te zijn. Ook de start van het project was frustrerend maar dat krijgt hopelijk snel vorm. Gelukkig is er naast frustratie ook genoeg tijd over voor plezier maken en genieten. Dat lukt vooral goed wanneer de zon schijnt, zoals afgelopen weekend.

Groepsfoto!Waarom de tijd van mij wel sneller mag gaan? Tsja, Nederland op zich mis ik totaal niet. Haast haast haast... Maar wat zou het makkelijk zijn als ik voor eventjes terug kan gaan; om even te borrelen en alle verhalen van afgelopen maand te horen bij Sapphira; papa, mama, Rik, opa en oma, en oma, en de rest van de familie te vertellen wat ik allemaal mee maak; even koffie drinken met Gerry en Henk, wat nooit even is; om, natuurlijk ook heel belangrijk, even te knuffelen met Berry. Tsja, dat zou ideaal zijn. Gelukkig zijn er hier genoeg leuke mensen om mee te kletsen, naar de sportschool te gaan en steden te verkennen. Dus vervelen hoef ik mij hier niet!

Dus tot de volgende keer, wanneer ik jullie weer bij klets via mijn blog!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ina:
    4 april 2016
    Hey Sanne,

Ik lees je verhaal nog even na mijn late dienst. Leuk hoor! Begrijpelijk dat je ff terug zou willen. Maar zo'n ervaring in Polen is toch fantastisch! En al die mensen die je ontmoet en alles wat je gaat bezichtigen! Dat neemt niemand jou meer af! Veel succes nog en vooral Genieten!!!

Liefs, Ina
  2. Berdien:
    4 april 2016
    Hoi Sanne,

Wat een leuk reisverhaal weer en mooie foto's! Vooral die van de Street of Mirrors vind ik erg gaaf! Kan me voorstellen dat je soms even terug wilt, maar probeer vooral te genieten van alles daar...voor je het weet ben je weer thuis!

Liefs,
    Berdien
  3. Gerry Bronsvoort:
    8 april 2016
    Hallo Sanne,
    Met plezier hebben wij jouw verhaal weer gelezen, en natuurlijk je foto"s bekeken. Prachtig allemaal. Wij missen jou gezelligheid ook wel een beetje, maar denk dat de tijd erg snel voorbij gaat, en dan praten we weer alles bij. Veel succes nog en geniet ervan.
    Groeten Henk en Gerry.