Gdańsk wat ben je mooi!

12 juni 2016 - Lódz, Polen

NynEn wat was het gezellig met Nynke! Vrijdagochtend begon mijn dag vroeg, om 6 uur al vertrokken richting de bus. Eenmaal aangekomen in Gdańsk regent het, noooo.. Maar gelukkig was het telkens maar voor korte duur. ’s Avonds eerst in restaurantje onze grote, nieuwe, liefde gevonden.. Captain Morgan Thee! Zaterdagmiddag hebben Nynke en ik ook nog doorgebracht in Sopot, een plaatsje vlak naast Gdańsk met een strand. En dat het niet zo warm is om op het strand te liggen zegt natuurlijk niet dat we niet op een terras kunnen zitten van een strandtentje. Ja, dat was een heerlijk weekendje.

Afgelopen week ook weer een vak afgesloten, deze keer was het Pools. Voor dit vak hebben we een test en een poster moeten maken. Niet zo spannend dus. Komende week moet ik Academic English en Team Building and Communication Skills afsluiten Voor English moet ik ook een kleine test schrijven, en voor Team Building moeten we een poster maken met onze EPS groep.

NeptunusKomende week is ook de laatste week dat we aan ons verslag kunnen werken. Vrijdag moet deze al ingeleverd worden. Dus het einde komt nu wel heel erg dichtbij zeg! Met ons prototype gaat het ook goed, afgelopen week hebben we een aantal mensen geïnterviewd en iedereen is enthousiast! Hoewel niet iedereen het zou willen gebruiken omdat ze tegen de huidige technologie zijn... jajaa. Zijn jullie ook nieuwsgierig naar ons product? Klik dan op deze link om naar App2U te komen: https://projects.invisionapp.com/share/EG7HM3W5W#/screens

Oh het is dus een prototype, als je ergens klikt zie je blauwe vlakjes. Als je op een van die vlakjes klikt kun je naar een volgend scherm komen.

Tot de volgende keer!

1. Berdien:
    12 juni 2016
    Hoi Sanne,

Wat een prachtige foto's van Gdansk zeg! Super mooi! Fijn dat je zo'n gezellig weekend met Nynke hebt gehad! Succes met het afsluiten van de vakken en het inleveren van je verslag komende week!

Liefs Berdien
  2. Willy:
    12 juni 2016
    Leuke foto van jullie samen!
    Veel succes nog met de laatste loodjes!
    Tot gauw!