Lódz, Polen

Laatste Loodjes

26 juni 2016 - Lódz, Polen

ArturówekShittie.. helaas geen foto’s van Toruń. Het idee was om afgelopen dinsdag te gaan maar de weersvoorspelling was zo slecht dat we besloten niet te gaan… Oh en Duitsland moest voetballen natuurlijk. Uiteindelijk bleek het weer prima te zijn, sterker nog afgelopen week was het hier tropisch warm! Zaterdag was het in de schaduw 32 graden! Pfoe. Vrijdag was het ook super warm dus zijn we naar een meer geweest met een aantal mensen, heerlijk!

Gelukkig hebben we deze week ook het eindverslag van het project ingeleverd. Ik heb nog nooit zo’n dik verslag geschreven. Het verslag op zichzelf is 93 pagina’s. Maar inclusief bijlages en alles zitten we op 139 pagina’s! Gelukkig hoeven we het verslag niet zelf te printen. Ach ja, kwantiteit gaat boven kwaliteit toch? Ze zijn hier toch niet zo moeilijk met cijfers geven blijkbaar dus we zullen zien hoe ze dit gaan beoordelen.

ProFit en supervisors

Verslag ingeleverd en alle vakken afgesloten.. Dat betekent nog één ding. De Final Evaluation. Die komt er nu ook aan! Deze week moeten we de presentatie voorbereiden. We willen ook weer folders maken over onze app en die uitdelen aan het publiek maar of dat ook echt wat gaat worden is nog niet bekend.

Ondertussen begin ik me ook maar eens klaar te maken voor vertrek. Nog even en dan zit mijn avontuur er al weer op. Koffers inpakken is niet zo mijn ding, ik denk dat dat ’t meest stressvol is wat ik hier ga meemaken. Ik ben nu dan ook alvast aan het bepalen wat ik wel mee naar huis wil nemen en wat niet. Hopelijk gaat alles in mijn koffers passen..

Nou goed, een drukke periode komt er aan! Dus ik weet niet zeker wanneer ik jullie weer schrijf, maar in elk geval tot de volgende keer!

1. Gerry Bronsvoort:
    27 juni 2016
    Hoi Sanne. Ik weet niet of je dit nog leest voor je presentatie maar alsnog heel veel succes. Succes met koffer inpakken en tot gauw. Liefs Henk en Gerry.