Meevallers

28 april 2016 - Lódz, Polen

BowlenHah, midterm was toch niet zo moeilijk als verwacht. En eigenlijk was de Pecha Kucha best een leuke manier om te presenteren. Achteraf oordelen is altijd makkelijk, zeker wanneer je weet dat ze hier vrij gemakkelijk hoge cijfers geven. Het gemiddelde van de klas ligt zo op de 4,5. En nee, dat is niet slecht maar juist heel goed! Dat is namelijk een 9. Deze cijfers zijn gebaseerd op de presentatie, evaluatie van onze supervisors en de evaluatie door de groep. En voor de gene die het interessant vinden, mijn cijfer is een 5 (dus een 10). Onmogelijk in Nederland om te krijgen. Mijn Saxion docenten, die op bezoek waren, hadden dan ook niet hoger dan een 3,5 gegeven. En als afsluiting van de midterms hebben we met de klas, op kosten van TUL, gebowld! En daarna nog een after party en een after after party natuurlijk..

En dan is het Koningsdag! Iedereen lekker op stap en wat doe ik, studeren.. In eerste instantie hadden we les van 9 tot 19 maar laat dit een geluksdag zijn. ’s Ochtends in bed een email ontvangen dat de eerste les uitvalt en we dus om 11 beginnen. Op IFE aangekomen, blijkt er een conferentie te zijn vanwege de opening van een Luxemburgs Consulaat. Gezien er geen studenten op af zijn gekomen wordt onze klas daar verplicht heen gestuurd. 40 minuten naar presentaties luisteren en de officiële onthulling van het bord later blijkt er een receptie te zijn. Wat vervelend nou, toch nog kunnen proosten (met wijn) op onze Koning! En heerlijke hapjes als lunch is ook niet verkeerd. En tot slot, de laatste les was al om 17u afgelopen.

Ideeën genererenOok met het project gaat het goed. Afgelopen week een heel aantal uren besteed aan brainstormen. Op het moment hebben we dan ook heel veel ideeën en nu moeten we gaan kiezen uit een aantal. Volgende week gaan we dan beginnen aan onze oplossing. 12 mei gaan we naar een organisatie voor ouderen waar we ze kunnen interviewen over ons prototype. Das best snel dus we moeten weer even aan de bak. Maar dat kunnen we dus dat gaat helemaal goed komen, uiteindelijk..

En nu wachten tot mama en papa morgen in Lodz aankomen. Tot snel allemaal!

1. Ina:
    28 april 2016
    Leuk geschreven Sanne. Met koningsdag heeft heel Nederland ook veelal binnenshuis doorgebracht. Niet echt terrasjes weer hier. Schrale troost... Veel plezier met ma en pa!
    ...o,ja straks thuis lekker varen! ;-)

Lieve groetjes Clemens en Ina