Midterm

21 april 2016 - Lódz, Polen

ProFit!Stress? Nee, eigenlijk helemaal niet tegen mijn verwachting in. Spanning? Ja dat wel. Gelukkig gaat het plannen tijdens dit project tot nu toe verassend goed. Niet perfect want hè.. we zijn en blijven studenten. Woensdag bijna de hele presentatie al afgerond en vandaag met de groep fanatiek geoefend en alle puntjes op de i gezet voor de presentatie. Morgen gaan we presenteren met de Pecha Kucha methode, wat inhoudt dat we 20 seconden per dia hebben en we ons hele verhaal in 20 dia’s moeten vertellen. Dat is dus een hele uitdaging!

Behalve het werken aan de presentatie en het project heb ik deze week dus niet echt heel spannende dingen beleeft. Afgelopen weekend was het Street Food Festival. En wat koop je als je daar bent? Natuurlijk een stroopwafel bij een Nederlandse stand, om mijn projectgenoten dit eens te kunnen laten proeven. Morgen gaan we met een groot gedeelte van onze klas barbecueën om het einde van de midterm te vieren! Dat hebben we dan ook wel verdiend dacht ik zo.

Street Food Festival

En niet te vergeten, woensdag  vertrekken papa en mama richting Polen! Vrijdag komen ze dan bij mij op bezoek, eens zien hoe het hen gaat bevallen in Łódź. En in Polen over het algemeen natuurlijk.  Zij zijn de eerste die mij komen opzoeken. Eind mei komt Berry eindelijk langs en in juni ga ik lekker een weekendje naar Gdansk met Nynke! Wat een heerlijke vooruitzichten.

Alvast een fijne koningsdag allemaal daar in Nederland! En tot snel!

1. Gerry Bronsvoort:
    22 april 2016
    Hoi Sanne,
    Leuke foto met de stroopwafels uit Nederland, en natuurlijk van jezelf en je mede studenten. Veel plezier met je ouders komend weekend. We hopen dat bij jullie het weer er beter uit ziet als hier voor Koningsdag, regen en koud. veel succes met alles.
    Lieve Groetjes Henk en Gerry.
  2. Wim:
    22 april 2016
    Goed bezig Sanne!
    Vooral die stroopwafel. mmmm
    Ik heb er ook veel zin en ben erg nieuwsgierig!
    De koffer is al bijna gepakt!
    Groetjes en tot volgende week!