Lódz, Polen

Ruim over de helft

15 mei 2016 - Lódz, Polen

Storyboard App versie 1Aaah.. paniek! Nog maar 6 weken en dan moet het verslag van het project ingeleverd zijn! Ja ondertussen zit ik alweer ruim over de helft van de tijd die ik hier doorbreng, en de tijd vliegt nog steeds voorbij. Afgelopen week heb ik twee vakken afgesloten, dus al 4 ECTS (studiepunten) binnen! Vanaf deze week geen International Business en Project Management meer, maar dus meer tijd voor het project denk ik. Nu de andere drie vakken nog afronden.

Voor het project zijn we nu aan het werken met onze oplossing. We zijn een app aan het ontwikkelen met als basis spel “koud of warm”. Het is de bedoeling dat de plek gevonden wordt en daar is dan een code die gescand moet worden. Deze code kan je dan bijvoorbeeld laten zien hoe het er vroeger uitzag (in de tijd van oma of opa) of je een activiteit laten doen zoals zo snel mogelijk drie rondjes om de boom rennen. Op deze manier hopen we dat de opa’s, oma’s en de kinderen wat van elkaar kunnen leren. Nu zijn we dan ook grootouders aan het interviewen over onze ideeën om ze te verbeteren.

Main SquareGenoeg school. Vrijdag en zaterdag heb ik Wrocław bezocht samen met Agathe. En wat een geluk hadden wij. Prachtig weer; lekker warm en een schijnende zon en dat terwijl het in Łódź beide dagen heeft geregend. We hebben twee “guided tours” gelopen. De eerste ging over de geschiedenis van de stad, de tweede over de gekke kant van de communistische tijd. Met name over de acties van Orange Alternative, een creatieve studentenbeweging tegen het communisme. En de stad is prachtig, heel erg kleurrijk.

Nu wachten tot ik eindelijk kan wassen, tot volgende week!

1. Gerry Bronsvoort:
    17 mei 2016
    Hoi Sanne. Vorige week hebben we met jou gesproken, dus kunnen wij niet veel nieuws vertellen. We volgen je via de mail en lezen met plezier jou verhaal. Veel succes nog met alles. Liefs Henk en Gerry.