Lódz, Polen

Update

12 april 2016 - Lódz, Polen

Oeps, een weekje overgeslagen maar er is weer een update. Afgelopen week met name druk bezig geweest voor het project. Donderdag hebben we met de groep en één van onze supervisors interviews gedaan in een park. En waarover? Wij willen met het team een “product” ontwerpen waarmee senioren en basisschool kinderen samen actief kunnen zijn. Op het moment zijn we druk bezig met kinderen, ouders en grootouders interviewen over de relatie tussen grootouders en kleinkind, wat vinden ze leuk om te doen, zijn ze actief? En ga zo maar door. Ook hebben we bijna ons logo, naam en slogan voor ons team af. Dat mag ook wel een keer, want over anderhalve week hebben we onze midterm evaluation al.

Opvallend zijn de fonteinen en kleine waterplassen die hier overal te vinden zijn. Drie weken geleden, in “Living the Erasmus life..” schreef ik al iets over Łódź, namelijk over het water waar ze hier zo trots op zijn. Het water schijnt hier heel schoon te zijn, alleen slaat het wel wit uit als er heet water uit de kraan komt. Er zit namelijk erg veel kalk in het water hier, zelfs de inwoners weten niet of het wel een goed idee is om kraanwater te drinken of niet..

Misschien ook een keer een update over mijzelf. Met mij gaat het op dit moment goed! Helaas zijn er ondertussen een heleboel mensen ziek, dus ik hoop dat ik word overgeslagen deze keer. Verder vermaak me nog steeds erg goed hier, met name als de zon schijnt. Alles ziet er zo veel mooier uit met de zon, de bloemen en *hatsjie*, ja de pollen. Ook ga ik nog steeds fanatiek naar de sportschool, wie had dat verwacht..

Tot de volgende keer! Waarschijnlijk met stress en spanning voor de midterm evaluation..

1. Wim:
    12 april 2016
    Mooi verhaal Sanne,
    Ik hoop dat je niet ziek wordt.
    Over een paar weken komen wij het water wel keuren, als het langs de bierbrouwerij is geweest ha ha.
  2. Gerry Bronsvoort:
    19 april 2016
    Hallo Sanne. Sorry een beetje late reactie op je mooie verhaal. Voorjaar hè, een beetje druk. Hopelijk ben je niet ziek geworden. Volgens ons is je dag goed gevuld . Sporten is dan lekker ontspannend , toch. Veel succes met je midterm evaluation. Het gaat je vast lukken. Liefs Henk en Gerry.