Dijkerhoek, Nederland

Voorbereidingen

26 februari 2016 - Dijkerhoek, Nederland

Koffer inpakkenNog maar een paar dagen voor vertrek! De hoogste tijd om te beginnen met het inpakken van de koffers. Gelukkig bestaat mijn paklijst uit anderhalf kantje, daar zal vast alles op staan. Maar helaas, ondertussen is er al weer veel met de pen bij geschreven. Stress, gaat alles wel in de koffers passen?

Ondertussen zijn de laatste dingen hier in Nederland geregeld. De laatste borrel voor het komend halfjaar met de meiden van Sapphira zit er ook weer op. Wat vreemd om "tijdelijk afscheid" te nemen, iets wat de komende dagen nog wel meer gaat gebeuren.

De laatste keer op Saxion geweest voor een bijeenkomst over het EPS, het European Project Semester. Tijdens deze bijeenkomst heb ik kennis gemaakt met de studenten die vanuit de Technical University of Lodz (TUL) naar Saxion zijn gekomen en heb ik een presentatie gekregen over het EPS. De strekking van het verhaal: "Be prepared for frustration!", "Make mistakes", en "Change is always challenging". De Poolse studenten vertellen mij dat van uitwisselingsstudenten niet te veel wordt verwacht, en heel belangrijk dat het leven er een stuk goedkoper is dan in Nederland. En vergeet de Wodka niet mee te nemen naar Nederland!

Nu snel weer verder met inpakken! En checken of alles er is voor de afscheidsborrel van morgen..

Tot snel!

1. Berdien:
    Lieve Sanne,

Nogmaals heel veel plezier en succes in Polen!

Liefs,
    Berdien
  2. Bert:
    29 februari 2016
    Sanne heel veel plezier en rustig met de wodka.
    Succes daar in poland
  3. Willy:
    En de koffer kan dicht!
    Heel veel plezier in Polen, maak er een mooie tijd van!
  4. Ina:
    29 februari 2016
    Leuk dit reisblog Sanne! Heel veel plezier en succes in Polen!
  5. Gerry Bronsvoort:
    29 februari 2016
    Lieve Sanne. Veel succes in Polen. We gaan je gezelligheid missen, voor een poosje. Geniet van deze tijd.
  6. Wim:
    29 februari 2016
    Sanne, een hele mooie tijd gewenst in Polen.
    We komen wel een keer kijken hoe het je daar gaat.
    Kusjes Papa
  7. Eva:
    29 februari 2016
    Heel veel plezier en succes in polen! Geniet ervan!
  8. Wilmien:
    5 maart 2016
    En ... hoe waren jou eerste dagen?
    Ik hoop dat je snel je draai zult vinden.
    Have fun!
    xxx Wilmien