Lódz, Polen

Zomer in aantocht

29 mei 2016 - Lódz, Polen

HZwemmenet nieuwe idee van het project is lijkt erg leuk. Helaas zorgt dit er ook voor dat we er nu even een tandje bij moeten doen. Over een paar weken moet het verslag namelijk al ingeleverd worden. Maar.. dat gaat natuurlijk hier wel goed komen! Ook de andere vakken zijn bijna klaar. Ik heb nog maar 3 lessen Pools en dan moet ik daar al de eindtoets van maken. Er moet ook nog een poster gemaakt worden voor team building, wat vast gaat lukken met 2 industrieel vormgevers in mijn groep. En dan moet Engels nog afgerond worden.

Ondertussen begint het hier zomer te worden! Althans, afgelopen week was het weer echt fantastisch. 25 graden en volop zon, vitamine D :) ! En natuurlijk niet meer in mijn kamer zitten. Werken in een park klinkt ideaal, tot dat de zon zo scherp is en je je benen verbrand. Oeeeps. Maar verder hoor je mij niet klagen hoor, afgelopen week zelfs al gezwommen in een buitenbad. Heerlijk.Berry!

En dan natuurlijk het leukste van deze week, donderdag Berry ophalen van het vliegtuig! Verder hebben we niet zo veel gedaan dankzij het mooie weer. Genieten in een park en lekker eten en natuurlijk een biertje (of twee..) drinken. Helaas paste ik niet in de koffer mee naar huis.. Maar goed, ik heb hier ook nog wel wat te doen en voor jullie het weten kom ik jullie weer lastig vallen.

Oh ik heb ook eindelijk een keer foto’s van mijn kamer online gezet. Hopelijk krijgen jullie een idee hoe “mijn” bezemkast eruit ziet. Nah goed, slaap lekker straks en tot de volgende keer

1. Willy:
    29 mei 2016
    Hoi,
    Die foto met Berry was in de "bierhalle" toch?
    Fijn dat jullie zo hebben genoten.
    En voor je het weet ben je alweer hier!
    Geniet van het mooie weer.
    Groetjes mama.
  2. Berdien:
    29 mei 2016
    Ha Sanne,

Wat een leuk verhaal weer! Berry heeft het ook leuk gehad bij jou hoorde ik vanmiddag al! Heel veel succes met de laatste loodjes en geniet nog even daar! Voor dat je het weet ben je weer terug in Dijkerhoek!

Liefs Berdien
  3. Gerry Bronsvoort:
    30 mei 2016
    Hallo Sanne. Volgens Berry hebben jullie een goed weekend gehad met mooi weer en lekker eten en drinken. Nu maar hopen dat het met je studie gaat lukken, vast wel. En lastig vallen doe je ons nooit hoor. Succes nog en de laatste loodjes wegen het zwaarst. Tot over een mandje. Liefs Henk en Gerry.